A woman's world is so full of demands

Jag gillar dig. Jag gillar dig inte. Jag behöver dig. Jag behöver dig inte. Jag vill leva utan dig. Jag vill absolut inte leva utan dig. Allt är så jävla lätt med dig. Men allt är ändå så jävla svårt.  Jag förstår dig så bra. Men ändå så förstår jag ingenting av dig. Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag vet ju precis vad jag egentligen faktiskt skulle vilja säga. Jag vet vad jag vill. Vad jag vill med dig, nu. Och vad jag vill att det ska sluta med.  Men jag vet inte varför jag vill det, eller vad som händer, eller hur det kommer sluta för du är så jävla svår. Jag hatar dig. Men jag gillar dig samtidigt lika mycket! Du gör mig så jävla glad. Och samtidigt så jävla arg.
DU HAR ALDRIG EXISTERAT.
    

Lördag. Vackert väder. Vår. Glädje. Frustration över ditt handlingsförlamande. Musik. Tusen bitar - och alla ska de pusslas ihop. Alla vet att det tar tid. Ett pussel med 1000 bitar tar ett tag. Tålamod. Man måste ha tålamod.
Puss & kram, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0