And when did everything become so weird?

Fick sällskap av Slemmis på bussen hem. Alltid mysigt med sällskap. Jag var hemma vid halv ett. Jag gjorde fruktsallad och la mig uppe på terassen för att sola och läsa. Läsa om Dante Alighieri och Vergilius. Låter skittråkigt men det var faktiskt helt okej för en gångs skull. Förmodligen var det min iPod och solen som gjorde det hela "roligt". Jag har faktiskt fått bikinirand vilket jag tycker både gott och ont om. Det bra är ju att jag vet att jag blivit brun, att jag inte bara inbillar mig. Men det dåliga är att hur jäkla snyggt är det att ständigt gå omkring i trosor ofrivilligt? Som tur är solade jag bara magen idag så imorgon får det bli ryggens tur. Kanske kan man sola utan trosor eller helt enkelt i string. Smart uppfinning det där. En tråd i rumpan. Det skulle jag nog aldrig kommit på! ; )


Efter allt solande la jag mig i badkaret. Skönt med ett svalkande dopp trots att det var inomhus. Nu är jag helt oljig eftersom jag badade med babyolja hihi : ) Jag borde gå och göra rent badkaret innan pappa kommer hem, halkar och slår ihjäl sig!

Återkommer kanske senare! : ) Toodles, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0