And when everything's supposed to be great it's all just falling apart

Och fan vad det här redan gått åt helvete. Det känns inget bra. Eller jo, ibland. Jag vet inte ens vad jag känner. Du får mig att bli glad men jag vet inte mer. Jag tvekar så mycket. Jag vill inte bli en i mängden. Inte igen. Och just nu känner jag mig som en i mängen. En jävla mängd. Just nu är jag bara gråtfärdig.
 
Ikväll blev det inte så tråkigt som jag trodde det skulle bli. Jag drog över till min granne och var med hans polare. Vi rökte vattenpipa, eller jag, Robin och Fidde rökte vattenpipa i fem minuter typ sen kom Adde över som var dragen men jävligt social. Vi kollade på Green Street Hooligans. Kan man inte gilla den filmen? Den är så underbar. Efter det drog vi hem. Mysig kväll. Och J, vi ska prata med varandra eftersom vi inte träffades idag! Du måste berätta om Mr Big så ska jag berätta för dig. Jag börjar svaja. Jag behöver ditt stöd.

God Natt & Sov Gott alla partynissar.
Puss & kram, Pärlan

Kommentarer
Postat av: J

I'm right here

2008-04-13 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0