Fjärilen breder ut sina vingar för att flyga iväg just när molnen låter solen skina igenom

Morgon. Jag saknar känslan av att vakna upp bredvid någon. Någon som man gillar. Jag slog bort tankarna om det, tog ett tuggummi och tittade på Scrubs istället. Jag kände hur ångesten kom krypande. Svenska, geografi, nationella prov i engelska, italienska.... saker som jag egentligen inte borde ha ångest över. Om det inte hade varit så att jag hellre vill vara med dig. Jag är trött, ögonen vill nog sova mer, men inte huvudet. Jag orkar knappt skriva just nu, jag mår bra, varken dåligt eller överdrivet bra. Bara bra. Men jag känner mig oduglig. Inte bra nog. Och jag vet, jag vet ju så väl att jag inte är den enda som känner så men jag kan ju bara känna det som jag själv känner, jag kan inte känna andras känslor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0