Flower + power = flowerpower?

Lördag. Ljuvligt. Underbart. Perfekt. Men ändå så tråkigt. Jag har egentligen en massa saker som jag borde göra och varför gör jag dem inte? Jo, för jag orkar inte. Jag är jättelat. I alla fall med saker som jag tycker är tråkiga. Men just nu är det väl egentligen inte såå tråkigt, jag borde inte klaga. Jag har min dator, min mobil och min tv. Det borde räcka för att roa mig ikväll i alla fall. Dessutom har vi glass, jordgubbar och en massa annan frukt.

Eftersom pappa fyller 50 i höst så håller jag och mamma på att lura ut någonstans att resa i oktober. Pappa är inte särskilt engagerad och ja det är ju hans födelsedag så det är ju självklart jag och mamma som ska ordna hans present men han kan väl åtminstone säga vart han vill åka istället för "jag kan tänka mig att åka till de flesta ställena". Vi vet ju att han drömmer om Nya Zeeland men ingen av oss (inkl. pappa) orkar åka flyg så länge. Och som ni säkert redan vet så vill jag ju absolut åka till Maldiverna i år. Fråga mig inte varför just Maldiverna när det finns sjutusen andra ställen som ser ungefär likadana ut. Nu verkar det i alla fall som om Bahamas är det främsta resemålet. Och inte kan jag väl klaga. Ser minst lika vackert ut som Maldiverna och dessutom mer shopping(!) vilket självklart bara är ett jättestort plus!


    



Jag känner inte att jag har något mer att skriva just nu, kanske skriver mer ikväll. Toodles!

Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0