I miss you so much that it hurts inside. I think I might cry if I won't see you soon.

Jag saknar dig verkligen. Supermycket. Sådär mycket att det gör ont i mig. Jag saknar ditt skratt, hur vi fjantar oss ihop. Hur vi kan göra oss asfula och göra en massa grimaser och ha så extremt roligt åt det eller hur vi kan sminka oss i timmar. Jag saknar dig. Jag saknar att vara med dig. Även om vi bara sitter och glor på tv eller tråkar så är det ändå på något sätt alltid roligt med dig. Jag älskar dig Tezz, glöm aldrig det, hur tjurig och elak jag än kan vara så vet du att jag aldrig kommer sluta att älska dig. Du är verkligen en av de allra bästa och speciellaste vänner jag har haft <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0