I wanted to find a boy that I could love at least for the night

Nu är helgen slut, eller förlåt, snart är söndagen slut och därmed också helgen. Imorgon är det skola, börjar 08:00, jobbigt fast det ska ändå bli en lovely vecka. Vi har kulturdagar fr.o.m. onsdag. Superduperskönt. Längtar redan till nästa helg då jag tror att J ska ha fest. Det vore verkligen great. En klassfest med lite annat folk as well. Vi behöver det och klassen splittras ju snart så det vore nog väldigt lämpligt med partyparty nu. Det är ju så ljust, varmt och mysigt ute nu också. Partaj nästa helg hoppas vi på alltså eller hur J?

Nu ska jag gå ner och se vad vi ha för något i form av ätbara saker. Förmodligen kommer jag tillbaka med frukt som vanligt. Mina föräldrar tycker det är super att jag äter så mycket frukt men min fruktekonomi är ju inte lika rolig. De köper frukt till mig för ca 500kr/vecka. Frukt är ju ganska dyrt men mängden jag äter är nog inte så vanlig bland andra i min ålder. Skitsamma, jag älskar frukt och frukt älskar tydligen min mage. That's it!

Ut & sola om ni inte redan sitter ute med datorn!
Pussar & kramar, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0