Jag kan somna utan dig tätt intill & jag skickar inga sms som berättar hur mycket jag saknar dig. Kommer jag någonsin göra det?

Och fan vad skönt det är - utan dig. Och fan vad jag njuter - av att inte höra av dig. Och fan vad underbart det är att veta att jag inte missar något - utan att det är du som gör det. Och gud vad jag intalar mig en massa saker - som faktiskt stämmer. Jag vet att det för tillfället känns så jävla bra - utan dig. Jag kommer alltid att överleva - även utan dig!

image307

"Går du omkring och tror jag är förtvivlad, bara tänker på dig? Du kanske tror jag ligger här och gråter, men baby där har du fel. Mm, man mister en så står där tusen åter. Jag går och shoppar och dricker dyra drinkar
Och jag tänker bara på mig."

Tack J, för att du finns. Jag älskar dig. Du betyder mycket mer än vad jag någonsin kunde tro att du skulle göra. Vi ska fixa det här. Vi ska visa vilka som missar något för inte fan är det vi i alla fall!
Puss & kram, Pärlan

Kommentarer
Postat av: Jasse

åååh du är så jälva grym och jag älskar dig för det gumman

2008-04-18 @ 21:07:36
URL: http://jaazz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0