She's an extraordinary girl in an ordinary world and she can't seem to get away.

Hahaha, dagens poesi som skapades innan italienskan. I den ketchupröda himmelens sken värmer du mitt hjärta som en brödrost i en ugn.

Fråga INTE varför eller hur jag kom på det där. Det började med brödrost i en ugn och sen flippade det ut totalt. Det blir så när jag är trött men attans så roligt vi hade åt det. Idag fick vi dessutom reda på italienskan att vi ska ha bullfest innan vi avslutar kursen. Av någon anledning fick jag och Anna skrattanfall, det var inte ett lätt anfall. Vi grät av skratt åt en så tråkig sak som "Vad blir det för bullar?!". Jag ska försöka sova tidigare idag så jag slipper lika konstiga saker imorgon ; )

She's the symbol of resistance and she's holding on my heart like a hand grenade. Is she dreaming what I'm thinking? Is she the mother of all bombs gonna detonate?

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hahaahhahahahahaha fan va underbart :) Jag kan verkligen tänka mig dig och Anna på italieskan idag. Hahaha.

2008-04-14 @ 15:50:37
URL: http://jaazz.bloggspace.se
Postat av: Pärlan

Ja vi, eller jag höll på att somna. Jag skrattade så mycket att jag grät! Och jag var helt knäpp, mer än vanligt! :P

2008-04-14 @ 15:52:58
URL: http://queenofdawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0