Vi torkar askan ur elden på våra väderstreck

Oh, mina kinder svider. Jag tycker synd om mig själv men jag får faktiskt skylla mig själv. Mina kinder har blivit lite väl solutsatta tror jag. Idag har för övrigt varit en väldigt bra dag men "konstig". För det första så var jag skräckslagen när jag vaknade, jag hade nämligen en så jä*la fruktansvärd mardröm i natt. Jag drömde att det var tredje världskrig. I alla fall krigade Tyskland och Ryssland mot Sverige. När jag vaknade var jag gråtfärdig. Efter det blev det i alla fall mycket bättre. I skolan var alla glada. När jag var på väg till "bamba" så mötte jag Jakob, herregud han HÄLSADE på mig! : ) Märks verkligen att han är lite tappad bakom vagnen just nu haha ; ) Efter lunchen gick jag, Adam, Jazz och Zaila Cash och fikade, skitmysigt och så härligt att kunna sitta ute utan att frysa! När jag kom hem var det dags att sola och till min stora förvåning fick jag efter två timmar ett sms från Johan. En kille som gick på samma konfa som jag. Vi har inte pratat eller träffats på 2 år (?) vilket är väääldigt lång tid. Nu ska jag förmodligen träffa honom nästa vecka, ska bli mysigt. Hoppas vi känner igen varandra bara ; )

 

På onsdag (valborg) bär det av hem till Stockholm. Där ska jag senare på någon fest med Sandra, vet dock inte vart ännu. På torsdagen blir det hem till farfars tjej och fira henne på födelsedagen tillsammans med bl.a. Kusinvitamin <3 Efter det, alltså på fredagen är det dags för begravning. Blandade känslor, men skönt att få ta farväl på riktigt. Känner mig (hemskt nog) inte ledsen. Visst kommer jag sakna honom men jag vet att han har det minst 1000 gånger bättre nu.

Nu ska jag in till stan & tjocka genom att äta pizza med päronen!
Tooodles! Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0