It's more than just words

Det kommer komma en dag då jag kommer försöka förklara hur mycket mina vänner betyder för mig i ord. Den dagen kommer komma, det vet jag. Men det kommer inte att gå att förklara hur underbart nära de står mig. Hur mycket jag älskar mina vänner. Det finns två som jag älskar över allt annat; och utan er skulle jag aldrig klara mig igenom kriser. Jag tror ni vet vilka ni är för jag har sagt detta till er och jag hoppas ni tog åt er.

Jag vill också skriva till mina föräldrar (som jag vet läser bloggen någon gång i veckan) att jag älskar er också, och att även om jag inte alltid pratar så mycket med er så är det skönt att vara med er. Den där tryggheten som ni sprider bara genom att sitta där i närheten av mig. Vetskapen om att jag kan prata med er när jag vill. Tack för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0