A whole new world

Underbar dag

Totalt underbar. Hela dagen satt jag ute och läste. Njöt av sommaren. Njöt av livet. Njöt av ensamheten. Trots att jag fick väldigt bråttom hann jag iväg på bio med Matilda och Pytte. The Happening - och trots att ingen av oss tyckte att den var så superbra så hade vi roligt. När jag satt på bussen bestämde jag mig för att hoppa av en station före min och gå hem. På vägen mötte jag många leenden och innan jag gick ner på stranden plockade jag en ros som jag gick och njöt av. Solen sken fortfarande på stranden så därför satte jag mig där och läste Elva minuter samtidigt som jag såg den underbara solnedgången. Det finns verkligen saker som kan göra en lycklig. Småsaker som en blomma eller som en solnedgång i ensamheten. Känslan av sand mellan tårna. Att få gå barfota hem och bara känna sig lycklig. Känna hur man älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0