Hey there drop-dead gorgeous man

Efter middagen åkte jag in till stan och gick runt i majorna i någon timme. Det var väldigt skönt, jag behövde göra något för att "avreagera" mig. Jag pratade dessutom ännu mer med T och hon får mig att lugna ner mig och "tänka positivt".

På onsdag eller torsdag ska jag åka till min syster. Även om det tar en evighet att åka dit ska det bli både skönt och roligt att få göra något annat än att bara vara här hemma. Det blir lätt en vardagstristess när man bara är hemma. Samtidigt får jag lite ångest över att det blir färre och färre dagar kvar av sommarlovet. Finns det någon som inte säger att tvåan var helvetisk? Dessutom ska jag byta klass, jag vet inte alls hur det kommer gå eftersom den klassen redan gått ett år tillsammans och känner varandra.

Just nu är jag så trött att blicken fastnar på allt möjligt hela tiden och huvudet snurrar. Jag tror det är sängdags för min del. Tack för idag och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0