Rest, Shame, Love

Söndag. Jag har inte gjort någonting speciellt idag. Bara varit på stan och gått, gått, gått. Tre timmar tror jag att jag ägnat åt att gå idag. Och jag vill gå mer, ingen bra dag idag. Jag vaknade med samma känsla som jag hade varje dag hela hösten och vintern. En känsla som jag aldrig i hela mitt liv vill känna mer men som kommer när jag inte mår bra. Det känns i alla fall bättre nu efter att jag pratat med T i över en och en halv timme.

Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
to be thinking of you
It's the wrong time
for somebody new
It's a small crime
and I've got no excuse


Besviken, arg, ledsen, ensam, sur, förbannad, sårad? Jag vet inte alls vad jag känner just nu. Jag känner mig dum. Och taskig. Så himla, himla taskig. Jag vet ingenting just nu. Jo, att du är arg på mig och att jag inte vet hur jag ska få dig att sluta vara det! Jag tänkte ringa men du kanske vill vara ifred och i sådant fall skulle det bli värre om jag ringde. Jag vill träffas, men det vill väl inte du och det förstår jag. Jag är taskig och jag är dum, det är jag faktiskt. Och förlåt, förlåt, förlåt för att jag var det mot dig. Förlåt!

Nu ska jag äta mat och sen lyssna på musik och kanske gå lite mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0