Where do you go my lovely?

Jag är så glad idag. Faktiskt! Och det är skönt att vara med mig själv - bara mig - faktiskt! Idag åkte jag först till stan och köpte lite grejor och sedan åkte jag hem enbart för att lämna sakerna och vända tillbaka in mot stan - till Slottsskogen närmare bestämt. Där satt jag och läste min bok som jag inte kan slita mig ifrån - Veronika bestämmer sig för att dö - galet bra bok! Men är jag förvånad? Nej, Alkemisten, som är av samma författare var också galet bra - bättre än denna t.o.m.! Crazy crazy. När jag kom hem för någon timma sedan började jag fixa smått med mina fötter och pysslade om dem en stund - stackars krakar, de får stå ut med det mesta alltså. Men snart ska de få lite nagellack (inget ovanligt), det tycks ha blivit en vana att ha nagellack på tånaglarna nu. Förut hade jag det aldrig! Och just det, nämnde jag att mina icke-existensiella fräknar har börjat dyka upp. Sommaren 2008 blir alltså mitt prickår. Och underbart nog har de första fräknarna bestämt sig för att bilda en prickmustach och sedan dessutom attackerat mina kinder. Nej, nu låter det som om hela jag är prickig, så är det inte, förmodligen är det bara jag som ens lägger märke till prickarna dessutom! Men jag har alltid velat ha fräknar och nu äntligen är de här! Jag borde välkomna dem istället för att klaga på vart de sätter sig!

Nu ska jag fortsätta sola och försöka få fler söta fräknar att titta fram!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0