Det är farligt att veta för lite

If I had eyes in the back of my head
I would have told you that
you looked good
as I walked away


Ännu en gång känner jag det där tomrummet. Jag förstår inte vart det sitter. Jag förstår inte varför jag känner av det heller. Det är något jag missar. Det finns något jag saknar i livet men jag vet inte vad, jag kan inte komma på det. Kanske är det dig jag saknar. Men jag vet inte. Jag vet inte vad jag känner. Det känns så bra. Jag mår bra med dig. Jag är mig själv, jag försöker inte vara någon som jag tror att du vill att jag ska vara. Jag är bara mig själv så mycket jag kan. Men jag vet inte hur det står till därinne. Vad det är som saknas. Det kan inte vara dig jag saknar - eller?

Lot of people spend their time just floating
We were victims together but lonely
You got hungry eyes that just can't look forward
Can't give them enough but we just can't start over
Building with bent nails we're
falling but holding, I don't wanna take up anymore of your time


Tomrummet. Det skapar en obehaglig känsla. Det känns i hela kroppen. Inte bara i magen - utan verkligen i hela kroppen. Jag vill fylla ut tomrummet men jag vet inte med vad. Hur ska jag veta vad som kan ersätta tomrummet? Hur den där obehagliga känslan ska kunna botas. Kanske är det du som orsakar tomrummet samtidigt som så mycket annat känns bra? Kanske är det någon osäkerhet för att jag inte vet vart jag har dig som skapar tomrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0