Kärlek är när man bubblar i kroppen utan att man egentligen tänker så mycket på det

Lycka, lycka, lycka!

Nu är jag bara lycklig. Underbart lycklig.
Jag saknar dig.
Men jag är underbart lycklig ändå.


 image348

Imorgon blir det picknick med Puddingen, Zaila Cash och ev. Emmeli. Myspys! Längtar redan men först måste jag iväg och handla grejer tills imorgon och sen plugga! Idag blev jag så fruktansvärt stressad när jag insåg hur mycket jag måste plugga i helgen och nästa vecka. Jag grät inombords.
Nu ska jag kila och köpa picknickgrejor!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Jossie

Jag ska baka imorrn :3
Annars hade nog min bror ätit upp allt ikväll :O

2008-05-09 @ 23:17:33
URL: http://killerrainbow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0