Naked as we came

Galet, jävla underbart överlycklig. Jag vet inte vad som hände. Jag förstår fortfarande inte riktigt vad som hände. Allt gick från noll till hundra på så kort tid att min hjärna fortfarande ligger efter. Men hjärnan får gärna fortsätta vara efter om det gör att jag fortsätter vara såhär lycklig - jag kan inte förklara det men jag går nästan och fnittrar för mig själv för att jag är så himla glad! Och dessutom har jag slutat fundera så mycket. Slutat överanalysera allt. Det för inte med sig något bra ändå. Och varför ska jag förvänta mig en massa saker? Jag blir hellre överraskad än att gå runt och förvänta mig en massa för att sedan bli besviken!

Söndag. Ingen söndagsångest - faktiskt! Min helg har varit bra. I fredags var jag hemma och bara tog det lugnt, igår jobbade jag och eftersom det var Göteborgsvarvet så var det skitmycket att göra men ack så roligt vi hade under all stress och allt flörtande! Jag bråkade med J igår.. men vi löste det idag. Det var inget allvarligt, superseriöst bråk men ändå haha. Efter det, eller ja på kvällen så kom J with Love hit. Vi kollade på lite filmer och Scrubs, helt fascinerande hur många gånger han måste ha sett alla Scrubsavsnitt eftersom han kunde varenda jäkla replik! Och idag efter en massa gos så tvingades jag iväg och jobba. Det blev ändå en väldigt bra dag. Roligt med en massa söta tanter och farbröder som ger en beröm! ; ) Nu ska jag duscha och sedan blir det plugg! Jag har en "muntlig redovisning" i italienska imorgon...  lite nervöst.

C-ya! Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0