9 november 2008 - Sverige

Helt konstigt med tiden. Klockan är 10:32 - för mig är den 05:32. Känns helt knäppt, hoppas bara att jag inte drabbas av någon jet lag som gör att jag somnar i skolan, jag vet att det inte skulle uppskattas allt för mycket! Skolan. Usch! Jag har jättemycket att göra. Eller allt är relativt och jämför jag med de senaste två veckorna så har jag extremt jättemycket att göra. Jag vet inte ens om hotellpersonalen där nere har så mycket uppgifter att göra under de kommande veckorna som jag. De är nämligen ganska sega av sig. De gör sitt jobb men inte mycket mer, det är ganska underhållande faktiskt, speciellt när de själva erkänner att det är så det är! Åh, jag kommer nog prata om den underbart ljuvliga platsen i evigheter, jag saknar den ju redan jättemycket. Om vi säger såhär; jag övervägde att rymma innan vi skulle åka hem, just för att jag skulla slippa komma hem igen.

Men jag rymde aldrig, så nu sitter jag här i svinkalla Sverige. Det är verkligen kallt! Jag förstår inte att det kan vara sån temperaturskillnad på en och samma jord! Där nere var det runt 30-34 grader, här är det typ 8 om ens det. På nätterna är det åtminstone 30 grader kallare, något som jag verkligen kommer tycka är tråkigt! Men jag lever på minnena nu och alla kort förstås, men det är ju inte samma sak.

Nu måste jag börja plugga.
Pussar och kramar Pärlan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0