I en hel minut satt Hon och äcklades av den urtråkiga världen

Onsdag 26 november 2008

En dag som kom att bli jag-vet-inte-vad. Jag ville till en början bara ligga kvar och sova i min varma och sköna säng. Efter många tankar tvingade jag mig upp ur sängen. Spanskan var rena rama hel*etet, min lärare är helt knäpp i huvudet, hon dödar mitt intresse för språket, oförlåtligt nog. Jag tror hon är den första människa jag verkligen kan hata. Efter det hade vi svenska, mvg på provet, tack för att dagen kom med åtminstone något bra. Därefter blev det fika och sedan prov. Ett prov som jag blev besviken på både provet och på mig och min insats. Den här veckan suger. Jag är inte alls på humör trots att jag försöker tänka positivt. Men som vanligt så är det ju så att man behöver motgångar för att kunna uppleva och glädjas av medgångar. Men ändå, blä på den här veckan. Jag längtar till nästa helg, Stockholm it is.

Puss & kram, aptråkiga Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0