I know you're waiting for me too

Jag var "duktig" och tränade. Det var roligt, skönt och avslappnande. Tills nu. Mina knän gör så ont att jag knappt kan gå. Och nej, jag vet inte vad jag gjort för fel! Jag brukar alltid vara så försiktig. Jag känner mig som Hulda 93. Gammal, gaggig och ganska seg. Senil är nog en fördel att kunna skylla en hel del på.

Nu ska lastgamla Pärlan duscha (om hon tar sig ned för trappan!), om hon inte halkar i duschen ska hon sedan gå och lägga sig, eller ja vad vet jag, kanske måste hon kräla sig fram till sängen. Usch jag känner mig verkligen behindrad.

Dröm sött världen, karamellkrig & orangea sugproppspistoler (inspiration från en sjuk historia som jag fick berättad för mig idag!)
Pärlan

Så fruktansvärt suddig bild, slutartiden blev för lång, men det finns något med denna bild som förmodligen ingen annan förstår. Fråga och jag svarar. Men kan jag få åka tillbaka snart?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0