White Paradise

Huvudvärk, trött. Glad, lycklig. Mitt rum är målat och klart. Tavlorna gör mig glad och varje gång jag ser dem väcks alla minnen till liv och det känns som att jag är i paradiset igen. Och ja syster, jag är nog den personen som du känner som gjort om sitt rum flest gånger. Jag tror jag har gjort om i mitt rum 6 gånger på 1½ år. Men vadå, man ska trivas i sitt rum. Det är min spegel av mig. Mitt rum är min oas där jag kan känna att allt är jag. Att det är mitt rum, bara mitt. Därför är det i princip bara vita saker i mitt rum, det låter fruktansvärt tråkigt men vitt är min favoritfärg. Så otroligt vacker färg. Det känns så fräscht. Tavlor och blommor, och ja just det, två blommiga kuddar, det är väl färgen i mitt rum. Jag kompenserar med en massa färg på kläderna i garderoberna istället! ; )

Nu ska jag duscha och sova. Jag ser verkligen fram emot att få sova. Trött, trött, trött! Puss och dröm sött!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0