Måndag 20. 10. 08.

Den här dagen har verkligen varit den bästa på länge. Jag känner verkligen att jag för en gångs skull har hunnit göra en massa saker. Göra nytta. Även om det bara är nytta för mig själv. Latinlektionen gick galant, att hålla tal var faktiskt roligare än vad jag trodde, engelskaprovet kändes oväntat bra, mattelektionen gick felfritt och sist men inte minst, ett starkt vg på spanskaprovet gjorde dagen lite extra glad. Utöver detta har jag också fått nya underkläder, jag hade inte tillräckligt många för semestern och det är ju alltid trevligt med nyheter! Är det bara jag som går runt och känner mig lite extra snygg när jag har snygga underkläder eller är det en vanlig känsla?

Nu sitter jag här, avslappnad. Ja, Du läste rätt. Avslappnad. Ingen stress. Ingen dålig stress åtminstone. Jag sitter här i den nya, vita soffan med en kopp te. Det måste vara världens största aja baja! Men jag är ju inte den som alltid följer reglerna. Tycker jag att någon stirrar för mycket på mig på busstationen så kan jag vräka ur mig något i stil med "Men shit vad man kan glo!". Eller som alla de gånger då jag hörs och syns way too much. Men det är ju roligt och det är väl det som räknas! Visst, jag skulle kunna tänka mig att ha mindre bröst, vara aningen längre, ha längre hår, mer kläder etc. men idag är jag ändå nöjd med hur jag är. Konstig och knäpp, men folk verkar tycka om mig ändå. Vissa dagar utmärker sig verkligen lite extra. Idag är en sådan dag.

Tjopphej!
Pärlan med massor av Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0