Twelve hours left

En mycket bra dag. Det var nämligen sista dagen innan lovet. Imorgon åker jag! Eller rättare sagt om 12 timmar! Helt ljuvligt underbart! Det har inte riktigt gått in i huvudet på mig att jag ska åka iväg. Det känns på något konstigt sätt väldigt overkligt. Jag kan inte se framför mig hur jag ligger på stranden och solar eller hur varmt och skönt det kommer vara. Det känns verkligen overkligt.



I alla fall, jag skickade just in min historiauppgift. Det är jätteskönt att ha det avklarat. Nu är det bara matte och relationer & mänskligt växande som ska göras. Inte tills imorgon men till efter lovet. Åh, nej nu är jag för ivrig för att skriva mer, jag måste gå och se så att jag packat allt som ska med!

Pussar & kramar, hyperivriga och nervösa Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0