I don't believe that You believe in Me

Torsdag kväll. Mätt efter en ovanlig och onormal middag med te, mackor och flingor. Fast det är väl kanske inte en onormal middag om man ätit det två dagar i rad. Mätt är jag i alla fall. Och ganska trött - och irriterad på min hosta. Det kittlas i hela halsen - jag tror jag ska droga ner mig med hostmedicin snart.

Idag hade jag en svacka i mitt humör. Jag blev väldigt låg ett tag. Men nu känns det som att det gått över. En promenad och några tårar så försvinner allt det där negativa. Bra, billigt och enkelt botemedel mot låghet.

Nu är det musik och internet som gäller. Jag har redan gjort latinen. Jag orkar faktiskt inte plugga mer idag! Jag är ju dessutom förkyld så jag borde ta det lugnt och låta kroppen ha en chans att friskna till. Imorgon börjar jag 11:10 så det blir åtminstone till att få sova ut - om jag inte vaknar alldeles för tidigt imorgon också! Det gör jag ständigt när jag har tid till att sova ut. Värdelöst.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0