Tog Du dem med storm ikväll?

Det är svårt att förklara utan att låta trångsynt eller negativ. Men efter att ha "tagit tillbaka" att han var kär/förälskad i mig så känns det som att om han någon gång skulle råka säga något liknande igen eller att han känner något över huvud taget så kommer jag inte tro på det. Det är så med det mesta han säger faktiskt. Jag tror inte på det. Det positiva då såklart för det negativa går ju rakt in och bränner fast som om det var livets enda sanningar.
Men det är som med frågan "Ska vi ses någon dag?". Självklart svarar han ja - att svara nej är bevis på bristande uppfostran eller allmän bitchighet. Att säga ja är ändå väldigt enkelt. Men jag vet ju mycket väl att vi inte kommer ses imorgon eller i helgen eller när det nu var jag tänkte mig. Han skrev ja bara för att han inte kan skriva nej och för att han faktiskt kan tänka sig att träffa mig eftersom han vet lika väl som jag att det inte blir av. Vi kommer inte att ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0