What I Thought I Needed

Det är skitväder ute. Sådant där väder som man blir rent av deprimerad av. Himlen är grå och det är små, små regndroppar i luften. Min hals gör fortfarande ont och jag har en rekommendation till er som köper halstabletter med bedövningsfunktion, ät de för guds skull inte innan frukosten eller något annat mål, man känner inte vad det smakar och allt känns ännu tråkigare! Idag ska jag till skolan för att göra ett historiaprov och sedan ska jag nog hem igen. Imorgon är det full dag 08:00-17:10. Känns nästan lockande, men det är åtminstone fredag imorgon och det är ju alltid roligare på fredagar. Dessutom betyder fredag att det snart är helg! Denna helg ska jag plugga precis som vanligt, men(!) på lördag kväll är jag ensam hemma så då kommer det nog hit några personer. Det är ganska mysigt att få byta ut skolböckerna mot människor ibland speciellt på kvällarna eftersom jag inte gillar att vara ensam hemma när det är mörkt ute. Det är ganska konstigt med tanke på att jag i princip bor i ett dockskåp där alla grannar kan se in. Jag borde inte kunna vara mörkrädd och "otrygg" i mitt dockskåp.

Skrev jag att min iPod dog igår? Jag tror inte jag gjorde det, men den dog i alla fall. På morgonen vid niotiden. Dumma röda, fina, lilla iPod. Den blev ungefär 2½ år och jag vet(!) att en iPod har en genomsnittlig livslängd på 2 år, men det är klart man blir lite depp av att den bara dör! Nu är jag alltså beroende av musiken som ligger i datorn och jag har ju fått för mig att man blir tjock av strålningen från datorn (ja, jag har vissa perioder där jag får för mig saker, det är lite som mina matvanor, ett tag äter jag i princip bara äpplen, en annan period lever jag på filmjölk). Nu blir det plugg och vila innan provet! Ciao, Pärlan

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Blev den röda också in ramad???? Hänger kanske på väggen brevid den vita........

2009-02-26 @ 19:25:47
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0