"Kvällens dödsmustasch"

Förmodligen har jag den senaste veckan haft den sämsta uppdateringen någonsin, men(!) jag har pluggat och dessutom har jag verkligen inte haft någonting att skriva om. De senaste dagarna har det i alla fall känts som vår och det är så gudomligt skönt att det går åt rätt håll. Idag fick jag tillbaka några historiauppgifter som jag förväntade mig max. ett g+ på eftersom det tidigare i år har varit både tråkigt och svårt i historia. När jag kom in i klassrummet tittar min lärare på mig och hälsar väldigt glatt, redan där blev jag förvånad, men det var ingenting emot vad jag blev när han sa att jag fick mvg på båda uppgifterna och att min uppsats var väldigt bra. Jag blev så chockad och glad att jag behövde sätta mig ner och jag kände att ögonen tårades. Ibland finns det verkligen inget bättre än bekräftelse på att man är bra. Idag fick jag det och det känns underbart. Nu sitter jag och tittar på "Mia och Klara", som också är helt underbara. Jag kan verkligen inte sluta se på avsnitten på nätet. Jag skrattar lika mycket idag som första gången jag såg avsnitten, helt knäppt. Imorgon är det fredag och just imorgon innebär det körkortsteori - håltimma (långt träningspass) - stresshantering & mental träning. Känns som en ganska bra fredag!
Puss & Kram, Pärlan

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran!

Grattis till bra resultat!!!!



Du är inte ensam och vilja ha gäspisen...... hade han inte haft snopp så hade den defenevift flytta hem till mig ;) Nu flyttar han istället lite norr ut till ett "äldre" par och han ska tydligen Hedman efter Sällskaps resan 2- Snowroller..... ett passande namn på en liten kille som hamnade i snön :)

2009-03-19 @ 20:31:35
URL: http://riesenmelker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0