Smile Like You Mean It

Festlördag och än en gång inser jag hur tråkigt jag tycker fester är. Alla, ja på den här festen var alla utom jag och min kompis fulla. Och ja, det är säkert roligt när man är aspackad tillsammans med alla andra, men när man är nykter och har stenkoll på vad man gör så är sådana fester inte så roliga. Vad är vitsen? Jag vet att så många älskar fester, men tell me, vad är det roliga med fyllefesterna? Att vara full och glad en kväll? Känna sig snygg för att alla killar vill ha en? Om det är det så kan jag säga att jag hade minst lika roligt som alla de fulla innan jag kom till festen! Och att alla killar vill ha en, ja det är spriten och inte för att just du är så satans snygg och trevlig. Visst är det skitkul att träffa nytt folk, vara social och ha roligt, men allt det kan jag göra nykter med andra nyktra människor och dessutom vakna upp dagen efter och må skitbra utan att droga mig med huvudvärkstabletter och litervis med vatten. Är jag verkligen den enda som föredrar hemmakvällar med kompisarna och tjejmiddagar som följs av en hemmafest med nära vänner? Oavsett om jag är den enda eller inte så ska jag i vilket fall sova nu!
Puss på dig runda festvärld.

Kommentarer
Postat av: Jossie

-håller upp handen-

Jag föredrar också hemmakvällar!

Jag förväntar mig alltid så mycket roligt, men festerna är så törra nu för tiden :/

2009-03-10 @ 23:56:21
URL: http://publictrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0