Today is gonna be the day

Vissa lärare är verkligen helt tomma i huvudet. Eller åtminstone förvirrade! Idag vaknade jag 11:20 och fick jättebråttom eftersom min första och enda lektion började 12:35. Efter en hetsig frukost, mascaraborste i ögat och nerblött hår sticker jag iväg till skolan och är ändå på ett bra humör! När jag väl kommer fram är det väldigt få människor i skolan. Det visar sig att det är buffertdag - trots att min lärare sa tvärtom förra lektionen! Vissa lärare ska man bara inte lyssna på! Men dagen blir väldigt bra ändå för nu blir det jordgubbar, chokladsås och en massa schteek i det underbara vädret! Jag kanske skulle tacka min lärare trots allt.

Kiss N' Hug

Du har lärt mig stå, lärt mig gå och lärt mig lite till
Som du gjorde mig som gjord för dig
jag vet allt du vill
Om från noll åt ett annat håll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0