Meatballs

Sitter vid köksbordet och har just klämt i mig den femtonde och sista köttbullen. Jag är helt proppis och tror på fullaste allvar att min mage snart exploderar. Dessutom längtar jag efter Lars Winnerbäcks nya album som släpps om några veckor! Jag lyssnade just för första gången på "Jag får liksom ingen ordning" och känner igen mig. Ibland känns allt som ett enda kaos och inget organiserat kaos utan totalkaos. Man har ingen ordning på någonting fast i slutänden så har man ändå koll på allt. Weird. Jag har i alla fall fyra timmars håltimma just nu och funderar på att hoppa in i duschen och njuta av "ledigheten" som inte varar alltför länge. Jag har hållt igång sedan 06:20 imorse och lär inte sova förrän sent ikväll. Denna Lill-Lördag är det fullt ös med andra ord. Men innan jag blir helt bananas av att bara sitta här och vara passiv ska jag försöka göra något vettigt, räkna matte kanske?

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0