Beauty comes from the inside. And sometimes your beauty glows more than usual.

Jag tror inte du förstår. Att du förstår hur mycket det värmer att du säger vad du tänker och tycker. Det du sa till mig idag. Bara det att du frågade mig om jag mår bra nu. Det visar att du verkligen lyssnade när vi pratade. Att du bryr dig om mig. Och att veta det betyder väldigt mycket. Det skapar den där tryggheten som du pratade om. Och just det där ordet som du använde idag, jag vet att ingen är perfekt men just i det ögonblicket så kände jag mig i såna fall som ingen. Du sa att jag hade blivit klok och att jag hade börjat se saker ur ett klart perspektiv. "Du är helt perfekt som du är nu!" Den meningen värmde så otroligt mycket. Det gjorde min dag, och det var inte en dålig dag innan heller. Tack för att du sa vad du tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0