Fredag, igen! : )

Så var det Fredag igen. Great! Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen bara. Är det någon som vill hitta på något så kan ni ju ringa! : )

Idag hade jag sovmorgon till 13:10. Lovely. Helt underbart att få sova ut på en fredag, det är den dagen då i alla fall jag är som allra tröttast så det passade helt perfekt med sovmorgon. I vanliga fall börjar jag 11:10 men ändå! ; )

Det är så hima härligt att det äntligen är vår! Det är varmt och soligt och alla är gladare än vanligt. Våren måste bara sprida glädje mellan oss?! Idag slutade jag fyra och efter det gick jag och fikade med Zaila Cash och Adam. Jag har varit väldigt isig idag, imorse blev det en ischai istället för en vanlig chai latte och nu efter skolan blev det en iste. Jag kan inte hjälpa det men jag njuter verkligen av att man kan dricka kalla saker nu utan att börja frysa!

  


Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för att sedan lyssna på "Sweetest ass in the world" och hitta på något att roa mig med. Festa på!
Pussar & kramar, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0