Greetings from Pearl with Love

Jag borde verkligen sova. Jag börjar tidigt imorgon. Men jag kan inte sova. Eller jo det kan jag, men jag vill nog inte. Jag väntade på ett sms. Ett sms från J som gjorde mig superglad. J kan verkligen få mig på bra humör med sina sms. Från och med imorgon har det aldrig funnits något f eller b. Bara p och a. Och så ska det förbli. Nu ska jag istället för att sitta här och skriva en massa kodinlägg, chatta med "J with Love" (inte samma J som innan!). Han ska få det stora uppdraget att få mig att lugna ner mig.

Och förresten, solen gör en faktiskt brun. Mina kinder bränner och jag har knappt haft dem i solen! Bara en timme på eftermiddagen : )
   


Sov gott allihopa. Pussar & kramar, Ni-vet-vem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0