He had a girlfriend at home but I swear that I didn't know!

Ännu en underbar dag. Strålande sol & varmt. Kan det bli bättre? Ja faktiskt. I alla fall kunde det bli det för mig. Trots att vi hade nationellt prov i engelska idag, vilket för övrigt kändes skitbra, så är alla på sådär härlitg humör just nu. Glada, skrattiga, mysiga och snälla. Mer än vanligt förstås.
Nu vet alla att våren verkligen är här.

         

Idag är det den 17 april, det betyder att det är.. 8 dagar tills jag får pengar. Jag har faktiskt någon hundralapp kvar i slutet av den här månaden! :O Det är helt otroligt. Om jag inte lyckas shoppa upp alla pengarna redan första dagen så brukar det bli första veckan. Jag har faktiskt skärpt mig den här månaden och försökt tänka på om jag verkligen behöver alla de saker jag vill ha. Det lönade sig tydligen : )

Förresten, nu när det är vår. Hur underbart är det inte att gilla någon då? : ) Nästan alla pratar om "någon", någon som sedan blir mer än bara Mr/Ms-vem-som-helst. Vart är kärleken under vintern & hösten? Den ploppimage300ar ju alltid upp såhär härligt till våren och under sommaren. Går kärleken i ide? Den blir i alla fall lika uppskattad varje vår, kärleken får en att bli så glad. Ibland räcker det t.o.m. att "bara" känna mer än vanligt att man älskar sina kompisar. Riktiga vänner är ju trots allt det viktigaste & det bästa <3

Och för allas information, jag har blivit beroende av Twister & Calippo IGEN!

Nu ska jag fixa åtminstone 99% hårfria ben så att jag känner mig ännu vårigare!
Sola mycket! Puss & kram, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0