Hur lyckliga kan vi bli, vi som vet vad stjärnorna består av?

Dålig dag blev bra dag. Jag fick just mina föräldrar att komma överens om att vi ska åka på torsdag morgon istället för imorgon kväll. Jag är HEMMA på valborg! Wihooooo!!!! Cortègen med Emmeli och Puddingen tror jag! Sedan får vi se om J with Love bangar på att vara med mig en stund. Jag skulle behöva närhet om det så bara handlar om kramar! 

     

Idag hade alla ettor nationella prov i engelska. Det kändes inte alls bra. Jag förstod men jag kände inte att jag kunde svara rätt. Jag svarade men det kändes fel! Efter en väldigt trött dag åkte jag till Slottsskogen (en gång till för dagen, jag var där med Adam, Zaila Cash och Anna70D på rasten) med Emmeli och Puddingen. Vi hade roligt. Vi åt jättemånga mackor, cookies och en hel del vatten (för min del) och cola LIGHT för Puddingens del. Jag lekte fotonörd i Slottskogen, bilderna är tagna av mig. Naturnörden herself!

    

Nu ser jag fram emot min Valborg som ska bli lyckad vare sig folk är glada eller sura! Jag ska vara glad och jag ska ha roligt som f*n!

Puss & kram på er allihopa, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0