Kan en gammal gnista tändas till liv igen?

Fredag. Känns lite jobbigt att det är fredag. Helg. Det känns som att vi har varit lediga onsdag-fredag ändå. Jag är rastlös och vill ha något att göra, därför blir det inte bättre av att jag inte har något att göra i helgen. Jo plugga men jag orkar inte det. Jag vill vara social. Supersocial. Om jag får som jag vill så ska jag och J in och fika ikväll.
Hoppas hoppas!

Vad menas med att man är motståndsfull mot något? Det låter väldigt negativt och jag kan inte riktigt känna att jag förstår hela innebörden med det. "Jag är motståndsfull". Låter inte alls bra! :(

Jag är hungrig och väntar på mat. Idag tog faktiskt JAG initiativet till att börja laga mat, jag kokade upp vattnet till pastan haha! :) Nu ska jag lyssna på dampmusik, bli gladare och sedan äta! Ha det bra alla festprissar där ute, ni andra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0