Morgondagen visar hur gårdagen kunde ha blivit

Just varit med J with Love. Mysig pojke det där. Fikan med "andra J" blev flyttad till imorgon då jag dessutom ska vara med J with Love igen. Hoppas han är lite mindre snigellik imorgon! Jag väntade i över en halvtimma på honom idag, det var kallt men till min fördel var det något band i skolan som repade så alltid fick jag ju lite roande musik! När han ÄNTLIGEN kom så gick vi en promenad, efter en stund kom J på den "braiga" idén att vi skulle köpa godis. Smaskigt värre. Efter det fortsatte vi vår promenad till Poseidon där vi utforskade det härligt rena vattnet i fontänen ("Håll Sverige Rent" vart håller ni hus?). Allt som allt gick vi ett antal km, men väldigt mysigt var det! Nu har jag lite ont i fötterna dock.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska borsta tänderna och gå och lägga mig! Sov gott allihopa.
Pussar & kramar, Ni-vet-vem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0