Push it, push it, harder, harder

Underbar dag!!!

Idag har varit en underbar, verkligen perfekt dag! Trots att vi hade svenskaförhör kl 8 och matteprov efter det så var det en underbar dag. Det är så mysigt att ha tjejkompisar i klassen som man snackar en massa skit med. En massa problem, killar, kärlek & sex. Det enda vi pratar om förutom utseende och personlighet förstås? Det känns bara så rätt idag. Så bra, så felfritt. Jag är så glad, glad, glad! Och ännu gladare blir jag. Och alla komplimanger idag. Hur sjutton gick det till? Sparades alla komplimanger till idag eller?

Så skönt. Idag har jag som sagt haft svenskaförhör om en del av medeltiden och grejer kring trubadurlyrik, poesi, kyrkan osv. Sen har jag varit duktig och gjort min labredogörelse + min redogörelse för hur det var och vad vi såg på observatoriet. Jag känner mig faktiskt riktigt duktig. Nu känner jag att jag kan kolla på tv med gott samvete! : )

Imorgon är det italienska, naturkunskap och idrott. Bra dag! Hoppas jag fick mvg på nk-provet. Nu ska jag njuta av min tillfälliga ledighet som förmodligen snart blir fullproppad med nytt plugg, ja precis jag hade rätt, kom precis på att jag har en bokrecension att skriva till nästa vecka. Boken är utläst för längesen, grymt bra. Jag läste Tyskungen av Camilla Läckberg. Sjukt bra tyckte i alla fall jag att den var. Nu ska jag duscha och sen bara slappa. Och som Samantha i Sex and the city säger, "Hey, you almost masturbated, he almost got it up, together you almost had sex".

God natt & sov så gott!
Puss & kram, Pärlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0