This is a rave, not a halloween party!

Jag vaknade före klockan ringde imorse. Jag var hur trött som helst men bestämde mig ändå för att gå upp. Jag fick syn på påsen med godis som jag och J with Love inte hade ätit upp igår. Satte mig i sängen och smaskade på det som fanns kvar innan jag gick och duschade. Efter det gjorde jag mig i ordning och åt min havregrynsgröt, den vanliga frukosten som jag aldrig tycks tröttna på även om det är som tapetklister. Nu sitter jag här, helt påklädd och färdig, klockan är 10:48 och jag börjar inte förrän 12. Jag ska i och för sig in och träffa "andra J" snart. Snacka om att jag älskar den bruden av hela mitt hjärta och hur underbart känns det inte att vi ska gå i samma klass nästa år också!? Tvåan känns inte alls hemsk även om J with Love har sagt att han ska mobba mig, och då kan han mobba mig varje dag eftersom vi tyvärr hamnar i samma klass ; )

image327
image328


Do you believe in a God that satisfies, do you believe in a God that open eyes, do you believe in a God that tells you lies or do you believe in me?

Nu ska jag dra mig inåt stora staden!
Pussar & kramar, Pärlan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh bästa låten ;D

2008-04-25 @ 10:02:25
Postat av: Sandra

Ååh bästa låten ;D

2008-04-25 @ 10:02:45
Postat av: Sandra

ojjj råkade bli två kommentarer haha

2008-04-25 @ 10:03:09
Postat av: JOSEFIN WALLIN

HEJ MIA! DET VAR LÄNGE SEN VI TRÄFFADES, JAG SKA KANSKE TILL GÖTET SNART!! VI MÅSTE SES DÅ! TUSENTALS PUSSAR OCH KRAMAR

2008-04-30 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0