All these things that I've done

Godmorgon världen. Sovit gott? Det har åtminstone jag gjort, even though it took typ halva natten att somna. Nej, men jag somnade inte förrän jag hade ätit och lagt mig åt "fel" håll i sängen. Men ack så gott jag sov sen.
Idag är det måndag(?). Jag är fortfarande helt lost när det gäller dagarna men det är i alla fall trist väder ute, det har jag koll på! Idag ska ingenting speciellt göras, tänkte fråga om vi kunde åka och köpa hyllor till mitt rum men annars finns det inget bestämt. Sommarlovet börjar lida mot sitt slut och det känns verkligen. Det börjar bli "tråkigt" att bara vara ledig faktiskt och usch vad jag kommer ta tillbaka det där när hösten är här och jag sitter med läxor upp över öronen! Nu ska jag i alla fall göra mig lite frukost och kanske springa iväg och träna en stund. Puss! 

Now I'm free
I've left you and your life behind me
I am free like a bird


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0