Det höga paradiset i det låga landet

Fortfarande glädje i mängder i min kropp. Dels från igår kväll och dels för att dagen hittills varit super. Jag gick upp vid nio och hoppade studsmatta, plockade plommon i trädgården och sen blev det frukost och film. 27 dresses. Den var söt. Nu har det duschats och sminkats och klätts på sig så snart bär det av till Adam för att se hans senaste tillskott i familjen! "Råttan" alltså. Tydligen en hund på ca 2 dm och 1 kg. Ska bli mycket intressant!
Senare blir det fotbollsmatch och ikväll blir det ? Inget bestämt än men något blir det med all säkerhet!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Syrran myrran

Hund tokiga jag,blir ju genast jätte intresseard av vad Råttan är för filur, du måste rapportera, men jag skan slå vad om att minna två skäggisar är 10 gånger snyggare/söttare :) :) :)



Kram

2008-08-15 @ 22:49:28
URL: http://www.riesenmelker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0