Du kan skriva Fröken Svår på kuvertet; de kallar mig så där jag bor

Sova. Det är vad mitt huvud vill just nu. Kroppen också skulle jag tro. Klockan är bara tio, det är lördag, jag är tonåring. Det borde inte vara såhär. Eller vad då borde? Jag gör väl vad jag vill, men det låter ju depp att gå och lägga sig runt tio en lördagkväll. Nåja, om jag sover nu så blir det snabbare söndag, sedan måndag och slutligen tisdag. Jag längtar tills på tisdag. Zaila Cash, you know why! ; )

Känslokriget är slut. I alla fall för den här gången. Skönt att "ladda ur" ibland. Kanske borde jag ta bort förra inlägget. Kanske inte. Jag väljer nog inte. Det jag skrev då, menade jag då. Det jag skriver nu, menar jag nu. Jag tar inte bort saker som jag menat när jag skrivit det. Och det är så, vissa stunder saknar jag ihjäl mig efter Dig - Din närhet. Och det är väl inte så konstigt att jag vill att Du ska känna detsamma - egentligen?

Nu blir det till att släcka lampan, lyssna på Winnerbäck och sova. Dröm sött varma, soliga underbara värld

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0