Ghostbusters

Och så var snart ännu en dag slut. Men en väldigt rolig dag - igen. Det började med att jag vaknade före klockan vilket händer ett väldigt fåtal gånger per år. Första lektionen var engelska i 45 min. Den gick smärtfritt och efter det kom matten med söta Per. Efter vår så extremt, väldigt svåra mattegenomgång som bara berättade om vad funktion, variabel och någonting mer var så hade vi studiehandledartid då vi tydligen bestämde att vi ska ha knytkalas med klassen nästa fredag - vi får väl se hur det slutar! Efter lunchen blev det historia med franskbrytande Nicolas, nu menar jag verkligen att han bryter på franska! Lyssnar man inte noga så skulle man tro att han pratade franska. Lite gulligt. När vi lämnat lilla Frankrike hamnade jag på fika med två i min klass och precis som de senaste dagarna skrattade jag nästan ihjäl mig. Det var bl.a. en liten tjej som hade sjukaste minen när vi satt och skrattade. Sist men inte minst hade jag italienska - och det var bästa lektionen på hela dagen! Jag gillar verkligen vår grupp och idag var det dessutom några nya, ja ännu fler elever från Polhem. Söta rackare.

När jag kom hem från skolan åt jag lite mellis och så drog jag in till Slottsskogen och sprang. Ibland är det verkligen skönt att springa - framför allt när man sprungit klart och är på väg hem! Nu har det precis varit middag, för mig själv, eftersom pappa missade planet hem, hur man nu lyckas med det. Snart blir det till att göra engelskaläxan som jag fick idag. Söta Jazz hade panik för att hon inte förstod en av frågorna haha. Min söta, lilla blomma!

Mina horoskop har stämt väldigt bra de senaste dagarna, dagens var inget undantag; "Vissa eftergifter krävs nu av båda parter för att något ska kunna ordnas upp på bästa möjliga sätt."

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0