I miss love laughing in my face

Jag kom just hem. Jag har varit i stan och gått - som vanligt. Men idag var det ingen musik. Bara jag och en massa, massa människor. Jag, en massa, massa människor och alla mina tusentals tankar.
Lite senare ska jag fika med Matilda och det ska bli skönt, jag pratade med henne förut och bara det hjälpte lite grann.  
Jag tror jag borde äta något - jag har ätit en halv macka och en nektarin idag. Aptiten är som bortblåst för tillfället. Och det handlar inte om att jag försöker få kontroll över något i mitt liv - det är bara så just nu. Jag är inte på topphumör och inte heller aptiten. Det enda som är jobbigt är när man blir sådär yr i huvudet att man tror att man ska svimma.

You are the only one
who's blue skies are grey
So don't cry
You'll be the only one
to make them go away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0