I'd rather dance with you than talk with you

Underunderunderbart! Kings of Convenience. Vad säger man? Söta pojkar - speciellt Erlend Øye. Finfin musik och stämningen var över topp. Jag träffade hur många människor som helst från mitt "förra liv". Adam som vi var med hela kvällen, Elvis, Ida, Henny, April, ja och så Lovisa Gärde förstås som jag inte träffat på år! Jag kan fortsätta att nämna olika namn men ni förstår nog redan att det var en del gamla bekanta som jag träffade! Det var superduperkul.

Eftersom lilla Ängeln är sjuk blev det sedan bara två eller tre SMK låtar. Tyvärr. Men mår man inte bra så gör man inte! Det var roligt att se dem i alla fall - man blir ju garanterat på riktigt bra humör.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0