If you can't hold on then bring it on

Det går inte att beskriva i ord hur underbar den här dagen har varit. Jag vet inte ens varför, men den har varit grym och mitt humör på toppen av toppen! Helt galet bra med andra ord. Nu sitter jag i en kompis gamla hus som det spökar i. . . jag är rädd. Jag ska dock sova mellan två kompisar (jag har tvingat dem att sova "runt" mig så att jag med större chanser överlever natten!)
Imorgon ska jag träffa Adam men om det är någon som vill göra något med mig på kvällen så I'm free! Nu ska jag äta mackor med min extremt goda marmelad, försöka sluta tänka på spöken och dricka te. Puss!!

P.S. Jag Älskar Dig Underbara Värld! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0