I'm a thousand miles away from You

Rosa och vitt. Mitt rum och jag. Härligt.

Jag kom just hem från min joggingtur i stan. Det var skönt. Faktiskt. Det var skönt ända tills de sista fem minuterna. Då var det spykänsla och "jagande" av två killar i min ålder. Jag kände bara att jag var tvungen att springa ända fram till spårvagnen, jag fick absolut inte stanna och låta dessa två killar springa om mig. Nej nej absolut inte! Men fytusan vad glad den ena killen såg ut när de "sprang om" mig när jag satt och väntade på spårvagnen. Egentligen är det ju ganska bra det där. Att någon "jagar" en, då springer man ju mer än man kanske skulle gjort utan jagandet. Det blir mer en tävling. Jaja, nog om springande. Jag kom hem för en stund sedan. Vrålhungrig och svettig. Duschen är min bästa vän alltså. Och hur underbart är det inte att få duscha när man är sådär äckligt varm och svettig?! Snart blir det mat och därefter blir det pluggande - duktigt nog.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0