"Jag älskar mitt meningslösa liv hur är ditt liv?" Och någon svarar: "Jag är glad att bo i Stockholm"

Jag vill inte åka hem - än mindre vill jag träffa Dig.
Stockholm i mitt hjärta.
Åtminstone för stunden.
Jag vill inte hem.

Jag och Tezz har redan startat morgonen på ett underbart sätt. Hon vaknade av att jag klappade henne på näsan, hon duschade, jag sminkade mig, vi klädde på oss, struttade runt, dansade och freakade loss till ravemusik.
Kokade vatten, drack te, åt frukost.
Läste KP och alla barns problem, tyckte om oss själva och våra problem.
Insåg hur bra vänner vi är men att en tredjedel just nu är i skolan.
Vi älskar Dig Ängeln.
Kolla på spegeln när du kommer hem.
Och din whiteboard.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0