Jag skulle sitta på ett tåg till Paris och låta Stockholm vara

Och som jag önskar att Du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Och som Jag önskar att vårt krig tog slut
Jag har lärt av mina misstag
Och Du är lika ensam som Jag

Godmorgon världen. Vet ni? Jag känner frid. Det är frid i min själ idag och det är obeskrivligt skönt. Som jag har saknat denna känsla. Jag mår bra idag. Bra, bra, bra. Och ännu gladare blev jag när jag fick publicera bl.a. dessa fina texter skrivna av peanutpartie.blogg.se
Hennes texter går rakt in i mitt hjärta och jag önskar ofta att jag kunde ha samma begåvning när det gäller skrivande som hon har. Wilma, du är grym!

kanske var inte livet som det verkade
dagen skiftade mest i gråtoner
du syntes allt mer sällan
och gryningen verkade fortfarande lika långt borta

kanske var jag
precis så ensam som du sa
då du lämnade mig en dag och aldrig mer kom tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0